کم خبر/ کرمانشاه را مشاهده میکنید. وی در توضیح این اجرا نوشت:
Iranian Tar 14 Taq-e Bostan of Kermanshah* تار ایرانی ۱۴ ، طاق بستان کرمانشاه .در طاق بستان کرمانشاه دو ملودی شناخته شده و زیبای این خطه را تنظیم و اجرا کردم. شیرین ، شیرین از استاد مظهر خالقی و دیگری با همین نام فکر می کنم اثر استاد شهاب جزایری با آواز استاد سیدجلال الدین محمدیانتنظیم قطعه ی اول و بداهه نوازیِ بعد از آن ، مرا به تمرین و ابداع انگشت گذاری های تازه و دشواری روی تار تشویق کرد. چرا که گام این قطعه در تارنوازی متعارف نیست.امیدوارم هنردوستان عزیز کرمانشاه کم و کاستی ها را در ادای کلمات برمن ببخشند. موسیقی استان کرمانشاه بسیار متنوع و پر از ملودی های شاخص است. چرا که هر بخش از این استان موسیقی و سازهایی مختص به خود دارند. سیاه چمانه و آواز اورامی در اورامانات (سی لحن) ، هفتاد و دو مقام حقانی ها ، هوره و مور لکستان ، دایره-دوزله ی سنقر و کلیایی و موسیقی ردیفی و مقامی به زبان کردی و فارسی در کرمانشاه. البته موسیقی کوردهای عزیز استانهای مختلف اتحاد و اشتراکات زیادی دارد که بعضا با تفاوت شعر و المانهای دیگر تفکیک می شوند. طاق بستان ، مجموعه ای ارزشمند از سنگ نگاره ها و کتیبه های دوره ی ساسانی که حاوی چند صحنهٔ تاریخی از جمله تاجگذاری خسرو پرویز، تاج گذاری اردشیر دوم ، شاهپور دوم و سوم و همچنین چند سنگ نوشته (کتیبه) به خط پهلوی ، مراسم شکار و نواختن موسیقی با چنگ و ... است. در شب ضبط ، قورباغه های محوطه با پشتکار فراوان در آواز خواندن ، حضورشان در ضبطمان را تثبیت کردند. اصلا تصور نمی کنم بدون کمک برادرم ، در زمینه ی پالایش صدا ، می توانستیم به صدای بهتری برسیم.یکی از جالب ترین تجربه های تار ایرانی برای من مواجهه با شرایط خاص و دشوار و لزوم وفق دادن خود با آن است. در این ضبط ها مانیتوری که بتوانم صدای نواختنم را در آن بشنوم وجود ندارد و تقریبا باید در خیالم به آنچه قرار است خلق شود فکر کنم. مثلا در همین اجرا در هنگام نواختن ، صدای وزغ های محوطه را بیشتر از خود می شنیدم و طبیعتا برای نوع اجرایی که تمرکز می خواهد شرایطی دشوارتر از این وجود ندارد. بهترین روش من برای مبارزه با شرایط ، خلق وضعیتی خیالی با چشم بسته است. از طرفی مانند ضبط استودیویی امکان اجرای مجدد بخشی از اثر وجود ندارد و یکی دو بار کل مجموعه را به قول دوستان یک تِیک باید اجرا کنم