هشدار! غلظت خون و عوارض خطرناک آن را جدی بگیرید
هشدار! غلظت خون و عوارض خطرناک آن را جدی بگیرید

هشدار! غلظت خون و عوارض خطرناک آن را جدی بگیرید

توضیح ویدیو

بازار/هر کدام از علائم احساس خستگی، سرگیجه و سردرد، مورمور شدن و خواب‌رفتگی دست و پا، انواع جوش و دمل، تیرگی پوست و لبها، بسیاری از کمردردها، گرفتگی عضلات، کاهش حافظه، افزایش تعریق بدن و یبوست هشدار ابتلا به غلظت خون است و اگر به موقع اقدام به درمان آن نشود این عوارض تشدید شده و همچنین می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های خطرناک و کشنده مانند سکته‌های قلبی و مغزی باشد.

 

شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاک‌سازی خون، کاهش چربی و غلظت خون شده است. عصاره نه گیاه فران، با بهره‌گیری از عصاره بهترین و موثرترین گیاهان مانند زنجبیل، آرتیشو، تخم کتان، گشنیز، چای سبز، دارچین، لیمو ترش، رزماری... و با فرمولاسیون خاص خود ضمن پاک‌سازی خون و کاهش غلظت و چربی خون، با بهبود و تقویت عملکرد سیستم گردش خون باعث تقویت سیستم ایمنی بدن جهت مقابله با بیماری‌های خطرناک می‌شود.

 

قیمت محصول:

پک برای دوره مصرف 20 روز، 169 هزارتومان.

پک برای دوره مصرف کامل 40 روز، با تخفیف ویژه 20 درصد و ارسال رایگان فقط 269 هزارتومان.

 

نحوه سفارش محصول:

برای سفارش این محصول میتوانید عدد 1 را به 3000515 پیامک کرده و یا به سایت فرطب به نشانی سایت farteb.com مراجعه نمایید.

 

پیج اینستاگرام فرطب farteb

همچنین ببینید

در گفتگو با «خبرگزاری خبرآنلاین» مطرح شد؛
                مجید انصاری: مرددین حق دارند اما با نیامدن مشکلی حل نمی شود /شرکت نکردن در انتخابات، بدترین نوع رأی دادن است

در گفتگو با «خبرگزاری خبرآنلاین» مطرح شد؛ مجید انصاری: مرددین حق دارند اما با نیامدن مشکلی حل نمی شود /شرکت نکردن در انتخابات، بدترین نوع رأی دادن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی اختصاصی با خبرآنلاین به سوالاتی درخصوص افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پاسخ داد.