هشدار! کبد چرب و عوارض خطرناک آنرا جدی بگیرید

هشدار! کبد چرب و عوارض خطرناک آنرا جدی بگیرید

بازار/هر کدام از علائم خستگی و بی‌حالی همیشگی، ترش کردن و ریفلاکس گوارشی، بزرگ شدن شکم، ریزش موی شدید، جوش صورت و پشت کمر و روی بازوها، لک صورت، تعریق شدید در ناحیه سر و گردن، بدبو بودن عرق، طعم تلخ دهان در هنگام صبح، درد در سمت راست شکم، احساس سوزن‌سوزن شدن انتهای دست و پاها هشدار کبد چرب است و اگر به موقع اقدام به درمان آن نشود این عوارض تشدید شده و همچنین می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های خطرناک و مرگ‌بار کشنده مانند سیروز کبدی، سکته‌های قلبی و مغزی باشد.

شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاکسازی و تقویت کبد شده است. عصاره ده گیاه فران، با بهره‌گیری از عصاره بهترین و موثرترین گیاهان دوستدار کبد مانند خارمریم، آرتیشو، زنجبیل، انیسون، زردچوبه، رزماری، کاسنی، زرشک، نعناع،... و با فرمولاسیون خاص خود ضمن پاکسازی کبد چرب و تنظیم آنزیم‌های کبدی ناشی از آن و با بهبود و تقویت عملکرد کبد، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن جهت مقابله با بیماری‌های خطرناک می‌شود.

توضیح ویدیو

قیمت محصول: پک برای دوره مصرف 20 روز، 169 هزارتومان.پک برای دوره مصرف کامل 40 روز، با تخفیف 20 درصد و ارسال رایگان 269 هزارتومان.پک برای دوره مصرف کامل 80 روز، با تخفیف ویژه 40 درصد و ارسال رایگان فقط 399 هزارتومان.

نحوه سفارش محصول:

 برای سفارش این محصول میتوانید عدد 1 را به 3000515 پیامک کرده و یا به سایت فرطب به نشانی سایت farteb.com مراجعه نمایید.پیج اینستاگرام فرطب  

همچنین ببینید

واکنش مهدی فضائلی به مطلب فرزندش؛ آیا همه جا نظر فرزند، کاشف از نظر پدر است؟

واکنش مهدی فضائلی به مطلب فرزندش؛ آیا همه جا نظر فرزند، کاشف از نظر پدر است؟

فعال رسانه‌ای نوشت: ساعاتی است یادداشتی از فرزند عزیزم مجید با عنوان پسر فلانی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود.