زنده؛ قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی در آسیا
زنده؛ قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی در آسیا

زنده؛ قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی در آسیا

ورزش 3/قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی پیش در کوالالامپور آغاز شده است.در فاصله کمتر از سه سال تا جام جهانی ۲۰۲۶ که اولین دوره این رقابت‌ها با حضور ۴۸ تیم خواهد بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا با قرعه‌کشی مراحل اولیه مقدماتی، به استقبال معرفی هشت نماینده خود می‌رود.امروز در کوالالامپور قرعه‌کشی مرحله اول از ساعت ۹:۳۰ برگزار خواهد شد. در این مرحله ۲۰ تیم سطح پایین آسیا به صورت تک حذفی (رفت و برگشت) حریفان خود را میشناسند و سپس تیم‌های برنده به مرحله دوم صعود می‌کنند.قرعه‌کشی مرحله دوم نیز امروز انجام خواهد شد. جایی که ایران و قدرت‌های دیگر آسیا در ۹ گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند تا مرحله مقدماتی سروشکل حساس‌تری به خود بگیرد.اینجا به صورت لحظه به لحظه مراسم قرعه‌کشی را پوشش خواهیم داد: پوشش زنده خبری

_تصویر کامل قرعه مشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

_پلی آف سید چهارم بین هنگ کنگ و بوتان برگزار خواهد شد._ایران در گروه پنجم مقدماتی جام جهانی با ازبکستان، ترکمنستان و برنده پلی آف سید چهارم همگروه شد.

_تیمهای سید دوم نیز انتخاب شدند؛ ترجیح می‌دهید ایران در کدام گروه قرار بگیرد؟ _تیمهای سید سوم نیز به پایان رسیدند و حالا کار به مراحل نهایی نزدیک شده است. بعد از معرفی تیمهای سید دوم، کار به سرگروه‌ها از جمله ایران می‌رسد.

_کویت اولین تیم سید سوم است که از قرعه خارج شد و در کنار برنده افغانستان و مغولستان قرار گرفت. _پس از توضیح سازوکار قرعه‌کشی، حالا رسما برداشتن گوی‌ها از سید چهارم انتخاب شده است. برنده افغانستان و مغولستان در گروه یک حضور خواهد داشت.

_معرفی تیمهای سید اول تا سوم. تیمهای سید چهارم بعد از یک بازی مشخص خواهند شد. _در ویدیوی پخش شده پیش از شروع قرعه‌کشی، دو گل مهدی طارمی به انگلیس نیز وجود داشت.

_ویندرسور جان دبیرکل ای اف سی، سازوکار مرحله مقدماتی را تشریح کرد: دو تیم سرگروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا 18 تیم در مرحله نهایی شانس صعود داشته باشند. _دشوارترین گروه برای ایران تقابل با ازبکستان، لبنان و هنگ کنگ خواهد بود که البته قرارگیری در رتبه اول و دوم این گروه نیز دشواری خاصی نخواهد داشت._ژاپن، ایران، استرالیا، کره، عربستان، قطر، عراق، امارات و عمان 9 سرگروه مرحله دوم هستند و طبیعتا با یکدیگر همگروه نخواهند شد._قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در آسیا هم اکنون آغاز شد.

_از دقایقی بعد قرعه کشی مرحله دوم آغاز خواهد شد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در این مراسم مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم‌های ملی حضور دارد.

_با اعلام مجری برنامه، مرحله دوم قرعه‌کشی از ساعت ۱۶ به وقت مالزی (حدود ۱۱ به وقت ایران) آغاز می‌شود. ادامه گزارش زنده با شروع قرعه کشی مرحله دوم _قرعه کشی مرحله اول که اهمیت چندانی برای ایران نداشت، به پایان رسید. پیش به سوی قرعه کشی مرحله دوم با حضور ایران _تصویری جالب از واکنش مسئولان اندونزی که نتوانستند خوشحالی خود را از تقابل با برونئی مخفی کنند_20تیم این مرحله حریفان خود را شناختند._با قرعه‌کشی انجام شده، افغانستان باید در مقابل مغولستان قرار بگیرد تا به مرحله بعدی صعود کند.

_شین مان گیل، از مسئولان اجرایی ای اف سی، ماموریت قرعه کشی مرحله اول را برعهده دارد. _در توضیح مکانیسم صعود، به این شکل آمده که 10 تیم برنده در مرحله اول، به مصاف حریفان بزرگتر در دور دوم خواهند رفت.

بازار

_قرعه‌کشی مرحله اول و دوم جام جهانی را می‌توانید هم اکنون از وبسایت و اپلیکیشن آنتن تماشا کنید._ قرعه‌کشی مرحله اول بین این ۲۰ تیم خواهد بود که از کمترین شانس برای صعود به جام جهانی برخوردارند.

همچنین ببینید

انتخاب ناظران مجلس در شورای حقوق و دستمزد

انتخاب ناظران مجلس در شورای حقوق و دستمزد

ایلنا : نمایندگان ۲نماینده ناظر در شورای حقوق و دستمزد انتخاب کردند.