آسمان تهرانی ها، آبی تر از همنام خوزستانی/ استقلال 1-0 استقلال خوزستان

آسمان تهرانی ها، آبی تر از همنام خوزستانی/ استقلال 1-0 استقلال خوزستان

طرفداری/گزارش بازی:

ساعت 21:31/ بازی در نیمه دوم به پایان رسید.

دقیقه 45/ پنج دقیقه زمان تلف شده اعلام شد.

دقیقه 90/ درون محوطه جریمه توپ به دست زبیر نیک نفس برخورد کرد که داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

توضیح ویدیو

دقیقه 87/ در یک منطقه بسیار خطرناک و چسبیده به محوطه جریمه، سعید مهری به بازیکنان استقلال خوزستان ضربه آزاد که البته خوزستانی ها موفق نشدند از آن بهره ای ببرند.

دقیقه 81/ سیروس پورموسوی بعد از اعتراضات زیاد، از کنار زمین اخراج شد. 

توضیح ویدیو

دقیقه 75/ داور اعلام کولینگ برک کرد. 

دقیقه 71/ ضربه کاشته بازیکنان استقلال را مهدی پور این بار مستقیم زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 67/ شوت جعفر سلمانی روی پاس زیبای مهدی پور و در مصاف تک به تک با فرزین گروسیان، به تیر افقی دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد. 

توضیح ویدیو

دقیقه 65/ آقایی پور یک بار دیگر در حالی که مدافعان استقلال جا مانده بودند، توپ تند و تیزی را ارسال کرد که البته به اوت رفت. دقیقه 58/ پاسی بین مدافعان استقلال به علیرضا کاظمی رسید که ضربه این بازیکن را حسینی با یک واکنش زیبا و دیدنی گرفت. دقیقه 53/ در حالی که مدافعان استقلال جا مانده بودند، ضربه سر خوشکفا با خوش شانسی آبی ها تبدیل به گل نشد. دقیقه 51/ بازیکنان استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شدند و طبق معمول مهدی پور پشت ضربه کاشته قرار گرفت و ارسال زیبایی را انجام داد که با ضربه سر مهرداد محمدی تبدیل به گل اول استقلال شد. 

دقیقه 49/ ارسال کوین یامگا انجام شد که ضربه سر مهرداد محمدی به بالای دروازه رفت. 

توضیح ویدیو

ساعت 20:38/ بازی در نیمه دوم آغاز شد. 

ساعت 20:23/ بازی در نیمه نخست تمام شد. 

دقیقه 5+45/ مهرداد محمدی یک خطا در موقعیت مناسب را برای استقلالی ها گرفت که ارسال مهدی پور با ضربه سر مرادمند راهی به دروازه پیدا نکرد. 

دقیقه 45/ پنج دقیقه زمان تلف شده اعلام شد. دقیقه 44/ بازیکنان استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شدند که البته در استفاده از آن موفق نبودند. 

دقیقه 35/ خطای روزبه چشمی یک ضد حمله را از بازیکنان استقلال خوزستان گرفت که همین موضوع برای او یک کارت زرد را به همراه داشت. 

دقیقه 29/ ضربه کاشته بازیکنان استقلال خوزستان را حسن شوشتری زد که حسینی آن را برگشت داد. دقیقه 26/ ارسال ابوالفضل جلالی را بازیکنان استقلال خوزستان برگشت دادند و در ادامه مهدی مهدی‌پور یک ضربه روی پا را به سمت دروازه استقلال خوزستان زد که فرزین گروسیان آن را مهار کرد. 

دقیقه 24/ تکل بلند روزبه چشمی روی پای رضا دهقانی باعث شد این بازیکن مصدوم شده و زمین مسابقه را برای دقایقی ترک کند. 

دقیقه 20/ برخوردی درون محوطه جریمه بین محمد طیبی و مهراد محمدی شکل گرفت که داور اعتقادی به خطا نداشت اما در ادامه عصبانیت طیبی باعث شد او با کارت زرد جریمه شود. 

دقیقه 15/ ارسال بسیار خطرناک جواد آقایی پور مستقیم به سمت دروازه استقلال رفت و به تیر برخورد کرد. 

دقیقه 10/ جواد آقایی پور به خوبی موفق شد خط دفاع استقلال را بهم بریزد ولی ضربه آخر او کم جان بود و فایده ای نداشت. دقیقه 8/ کرنر مهدی مهدی پور را مدافعان استقلال خوزستان برگشت دادند. دقیقه 5/ ارسال زیبای صالح حردانی را پیش از اینکه کوین یامگا ضربه سر بزند، بازیکنان استقلال خوزستان برگشت دادند. 

ساعت 19:30/ بازی با سوت داور آغاز شد.

بازار

اطلاعات بازیهفته چهارم رقابت های لیگ بیست و سومبازی: استقلال تهران - استقلال خوزستانمکان: ورزشگاه آزادی - تهرانداوران: امیرسامان سلطانی، علیرضا مرادی، محمدصالح عرب‌آبادی و فرزاد منصوری/ ناظر داوری: رحیم رحیمی مقدمتاریخ و زمان: دوشنبه 6 شهریور ماه 1402 ساعت 19:30ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، آرمان رمضانی، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوندسرمربی استقلال: جواد نکونامترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری٫ علیرضا خوشکفاسرمربی استقلال خوزستان: سیروس پورموسویکارت زرد: محمد طیبی دقیقه 20 - روزبه چشمی 35 - عقیل کعبی 4+45کارت قرمز: سیروس پورموسوی دقیقه 81گل ها: مهرداد محمدی دقیقه 51

حواشی بازیبازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

لیست بازی

همچنین ببینید

اولین اظهارنظر مادورو پس از انتخاب مجدد: ما همیشه از فلسطین حمایت می‌کنیم

اولین اظهارنظر مادورو پس از انتخاب مجدد: ما همیشه از فلسطین حمایت می‌کنیم

مهر : رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا تأکید کرد که این کشور همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهد و ناآرامی‌های پساانتخاباتی در این کشور تحت حمایت صهیونیسم بین‌المللی است.