توضیح خطیر درباره حقیقت اختلاف با نکونام
توضیح خطیر درباره حقیقت اختلاف با نکونام

توضیح خطیر درباره حقیقت اختلاف با نکونام

ورزش 3/مدیرعامل استقلال می گوید که خطاب به جواد نکونام اعلام کرده است برد او در گروی برد سرمربی آبی پوشان است. علی خطیر مدیرعامل استقلال که مهمان برنامه فوتبال برتر است، در بخشی از صحبت هایش به اختلافات پیش آمده با جواد نکونام پاسخ داد. او مدعی شد که نمی تواند قول هایی که حجت کریمی به سرمربی آبی ها داده را به توجه به شرایط موجود عملی کند.او در پاسخ به سوالات محمدحسین میثاقی درباره اختلافات مدیرعامل و سرمربی گفت: من نمی توانم بگویم مصاحبه ها نیست و همه چیز گل و بلبل است. نکونام هم حق دارد. نکونام با یک عزیز دیگری نشست که آن بزرگوار حتی قرارداد را امضا نکرده ولی یک سری تفاهم هایی انجام داده است.وی گفت: حتی یک برگ تفاهم نامه کتبی با نکونام نداشته ولی من سعی کردم این مسئله را حل کنم. نکونام می گوید با مدیرعامل قبلی یک سری تفاهم داشتم که مکتوب نبوده ولی من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه حق دارم چون حتی یک برگه تفاهم قبلی را ندیدم. مثلا به نکونام گفته بود 6 بازیکن خارجی برای تو می آورم. مگر با این وضعیت مالی می شود؟ با این وضعیت می شود؟مدیرعامل استقلال که مدعی شد حق با سرمربی است، گفت: نکونام هم حق دارد چون نگاه او موفقیت است و جوان است و می خواهد در فضای فوتبال موفق شود. من هم آمدم و فضایی را می بینم که این مشکلات مالی وجود دارد و باید بتوانم نسبت به نیازهای کادرفنی پاسخگو باشم. من به نکونام گفتم.خطیر در ادامه می گوید: به نکونام گفتم هم شما جوان هستید هم من. برد من در برد و موفقیت شماست. باخت من هم در باخت شماست. به او گفتم یا با هم می بریم یا باهم میبازیم. خداوکیلی هم با ذهن و آغوش باز این ها را پذیرفت. نمی دانم چرا حل نمی شود. این اختلافات هست و او هم دغدغه تیم خودش را دارد و ضجه می زند. من این را می فهمم ولی شاید او محدودیت های من را نمی داند. بعضی اوقات هم نکونام می گوید من چه کاری کنم؟ من یک سری مسائل را می خواستم. نمی دانم قبلی ها با چه منابع و روی چه حساب یک سری قول به نکونام دادند؟

بازار

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: در یک جلسه ای به نکونام گفتم حتی اگر چهاردهم شوید من از تو حمایت میکنم و میگویم ما در استقلال باید یک پلن درست کنیم. اگر آوار یک جایی بریزد، آوار روی آوار می آید. وقتی من می دانم تعهدات اضافی مشکل روی مشکل می گذارد، چرا باید کار دیگری کنم؟ همین می شود که در آسیا نیستیم.

همچنین ببینید

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

ایرنا : غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع تکمیل توافق آتش‌بس در غزه است.