شکایت استقلال از عاملان پرونده 840 هزار دلاری سیلوا
شکایت استقلال از عاملان پرونده 840 هزار دلاری سیلوا

شکایت استقلال از عاملان پرونده 840 هزار دلاری سیلوا

ورزش 3/علی خطیر از تشکیل پرونده برای شکایت از عاملان عدم پرداخت طلب سیلوا خبر داد. علی خطیر با حضور در برنامه فوتبال برتر و با اشاره به پرونده شکایت رافائل سیلوا از آبی پوشان گفت: ما از این موضوع درس نمی‌گیریم. این یک قانون ساده است، اگر طرف 2 ماه حقوق نگیرد، نوتیسی با مهلت 10 روز می‌دهد و اگر مبلغ مورد نظرش پرداخت نشود، حق فسخ موجه برای بازیکن یا مربی ایجاد می‌شود. اگر هم قرارداد فسخ شود، این فرد می‌تواند تمامی قراردادهای مانده‌اش را مطالبه کند. در ده‌کوره‌های ایران نیز این قانون را می‌دانند و بارها بابت این موضوع هزینه داده‌ایم؛ هم در تیم ملی و هم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس.او گفت: به حدی این اتفاق تکرار شده که چند سال پیش حتی ورود بازیکنان خارجی را ممنوع کردند. من خیلی حسرت می‌خورم. آقای سیلوا نوتیس داده و درخواست 100 هزار دلار داشته است. او به مدیران وقت داده ولی انجام نداده‌اند. مطمئنا از دوستانی که در پرونده سیلوا نقش داشتند و به قولی سهل انگاری کردند، حتما شکایت قضایی خواهم کرد که این اتفاق را رقم زدند.به هر نحوی که بود، باید جلوی این قضیه را می‌گرفتند، چون 600 هزار دلار (برای فصل بعد) قرارداد داشت و بدون اینکه یک دقیقه برای استقلال بازی کند، تمام این مبلغ را می‌خواهد. سیلوا 840 هزار دلار از استقلال می‌خواهد. از تمام کسانی که در این مسئله سهل انگاری کردند و بخاطر تضییع بیت المال حتما شکایت خواهم کرد.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: به هر حال ساپینتو برای فصل جدید قرارداد نداشته و به اندازه باقیمانده حقوقش از قرارداد فصل گذشته طلب دارد. ولی سیلوا یک سال قرارداد داشت و این موضوع خیلی فرق می‌کند. یا حتی آقای آمانوف قرارداد داشت. نمی‌دانم چه بگویم. من بابت این موضوع خیلی ناراحتم.وی می‌گوید: برخی دوستان آمدند و گفتند تمام طلب‌های داخلی و خارجی را داده‌ایم. خب باید اولویت بندی می‌کردند، پرونده سیلوا مهم بود. این بازیکن به شما نوتیس داده و طلبش 100 هزار دلار بود که باید با 10 برابر اولویت باید به ایشان داده می‌شد. این برای خودم یک اصل است که اگر نمی‌توانم باری از دوش استقلال بردارم، مشکلی برای تیم اضافه نکنم.خطیر درباره اینکه اگر قرار بود بین ساپینتو و سیلوا جهت پرداخت مطالبات آنها اولویت بندی کند، طلب کدام یک را واریز می‌کرد، پاسخ داد: اگر قرار بود بین ساپینتو یا سیلوا یک بدهی را پرداخت کنم، حتما طلب سیلوا را می‌دادم. یا بین سیلوا و احمد موسوی نیز هزار برابر بیشتر به سیلوا پرداخت می‌کردم. چون استقلال از آسیا کنار گذاشته شده بود و پرداخت طلب موسوی هیچ کمکی به ما نمی‌کرد و نمی‌دانم چرا به این بازیکن پرداخت کردیم. حرف‌های من به این معنا نیست که موسوی نباید طلبش را دریافت می‌کرد، اما می‌گویم زمانی که من با محدودیت مواجه هستم، اگر قرار باشد در این شرایط تصمیم بگیرم، باید به موضوعات مهم برسم. وقتی که ما از آسیا حذف شده بودیم، پرداخت طلب احمد موسوی هیچ کمکی به استقلال نکرد.

بازار

همچنین ببینید

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

ایرنا : کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.