مشهد نشود، استقلال در این شهر بازی می‌کند!
مشهد نشود، استقلال در این شهر بازی می‌کند!

مشهد نشود، استقلال در این شهر بازی می‌کند!

ورزش 3/در صورتی که شرایط برای میزبانی استقلال در شهر مشهد مهیا نشود، آبی پوشان برای میزبانی در اهواز اقدام می‌کنند.چند روز قبل بود که علی خطیر مدیرعامل استقلال در گفت و گوی خود اعلام کرد به خاطر عملیات ترمیم چمن ورزشگاه آزادی احتمالا آبی پوشان از چندی بعد دیدارهای خانگی خود را به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ببرند.این مساله اگرچه به صورت رسمی و کتبی به اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام شده اما هنوز به طور رسمی تایید نشده و از طرف دیگر با توجه به رسیدن فصل زمستان و سرمای شدید شهر مشهد ممکن است استقلالی ها تصمیم دیگری بگیرند.

بازار

در چنین شرایطی شهر اهواز دیگر گزینه استقلال برای میزبانی از حریفان است. در این باره قرار است جواد نکونام و علی خطیر با یکدیگر به تفاهم برسند و به صورت رسمی در این باره تصمیم بگیرند. اگر استقلالی ها نتوانند مجوز حضور در مشهد را دریافت کنند، برای میزبانی در اهواز رایزنی خواهند کرد.شهر اهواز دو ورزشگاه استاندارد لیگ برتری (فولاد آرنا و غدیر) را در اختیار دارد که محل برگزاری دیدارهای خانگی فولاد و استقلال خوزستان است. بی شک حضور استقلال در اهواز نیاز به موافقت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان دارد و همین مساله نیز می تواند بر مشکلات باشگاه استقلال بیفزاید.

همچنین ببینید

حمله حزب‌الله به یک پایگاه ارتش اسرائیل

حمله حزب‌الله به یک پایگاه ارتش اسرائیل

ایرنا : در همین پیوند، شورای منطقه اشغالی «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی نیز اعلام کرد که یک موشک از خاک لبنان شلیک شده و در یک منطقه زراعی واقع در بین المناره و یفتاح فرود آمده و به این منطقه خسارت وارد شده است.