دستور وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال؛ به دعوای استقلال و پرسپولیس ورود کنید
دستور وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال؛ به دعوای استقلال و پرسپولیس ورود کنید

دستور وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال؛ به دعوای استقلال و پرسپولیس ورود کنید

طرفداری/وزارت ورزش با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان برخورد با عوامل تنش زا شد.طی هفته های گذشته تنش بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بالا گرفته است، باشگاه پرسپولیس اتهاماتی را به استقلال وارد کرده است و استقلالی ها در مقام دفاع به موضوعاتی که مطرح شده است واکنش نشان دادند.چند روز قبل حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در برنامه شبهای فوتبالی استقلال را به تخلف متهم کرد و در برنامه بعدی شبهای فوتبالی معاون باشگاه استقلال نسبت به صحبت های حسین بادامکی واکنش نشان داد و از استقلال دفاع کرد.در همین کش و قوس ها مصطفی لشگری در فضای مجازی استوری هایی منتشر کرد و باشگاه استقلال را مورد خطاب قرار داد، او عنوان کرد که فدراسیون فوتبال به استقلال لطف می‌کند و همین صحبت ها واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت.شنیده هایی وجود دارد که وزارت ورزش با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار کاهش تنش بین این دو باشگاه شده است، در این نامه درخواست شده است که دو باشگاه از هرگونه تنش خودداری کنند، توصیه وزارت ورزش به دو باشگاه پایتخت خودداری از تنش و اتهام زدن به یکدیگر است. وزارت ورزش از دو باشگاه خواسته اگر تخلفی وجود دارد با شکایت رسمی همراه شود. همچنین عنوان شده است اگر باشگاهی باعث ایجاد تنش شد، باشگاه دیگر در مقام پاسخ نیاید و اعتراض رسمی خود را به کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال ارسال کند.وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال خواسته در صورتی که این دو باشگاه تذکرات وزارت ورزش را رعایت نکردند، پرونده آنها را به کمیته انضباطی بکشاند و برخورد کند. همچنین از حراست فدراسیون فوتبال خواسته شده به دو باشگاه هشدار بدهد عوامل شان از فعالیت تنش زا در فضای مجازی و انتشار استوری علیه باشگاه رقیب خودداری کنند.

بازار

این تذکر فقط شامل سرخابی ها نبوده و وزارت خواستار برخورد جدی با دیگر تیم های لیگ برتری در صورت ایجاد تنش و حواشی شده است.هدف اصلی وزارت ورزش کاهش تنش بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و سایر تیم های لیگ برتری است، با این حساب در روزهای آینده باید منتظر رویکرد جدیدی در روابط بین این دو باشگاه باشیم. 

همچنین ببینید

قیمت طلا امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳/ قیمت پایین آمد

قیمت طلا امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳/ قیمت پایین آمد

امروز قیمت طلا در بازار نسبت به روز گذشته روند نزولی را تجربه کرده است؛ هر اونس طلا به ۲,۴۴۲ (دو هزار و چهارصد و چهل و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۲ درصدی داشته است.