اعلام ترکیب استقلال با تغییر پیش‌بینی نشده
اعلام ترکیب استقلال با تغییر پیش‌بینی نشده

اعلام ترکیب استقلال با تغییر پیش‌بینی نشده

ورزش 3/ترکیب استقلال برای حضور در دربی شماره 102 اعلام شد. جواد نکونام ریسک استفاده از ایمان سلیمی را به جان نخرید و از کوین یامگا به عنوان ضلع سوم در مثلث دفاعی تیم و در سمت راست استفاده خواهد کرد.نکونام که برای نخستین بار به عنوان سرمربی استقلال حضور در دربی را تجربه می کند، با بحران عجیبی در خط دفاعی تیمش روبرو شد و همزمان ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند را از دست داد و حالا با همان شیوه ای که برابر فولاد بازی کرده بود، به مصاف پرسپولیس می رود.در زیر، ترکیب استقلال در دربی پایتخت را مرور می کنیم:

* سیدحسین حسینی:کاپیتان استقلال که تاکنون در جریان بازی و در دربی پایتخت موفق به کسب پیروزی نشده، امروز به دنبال شکستن این طلسم است و امیدوار است تا بتواند برابر خط حمله پرقدرت پرسپولیس، دروازه اش را بسته نگه دارد.* روزبه چشمی:رهبر خط دفاعی استقلال است. بازیکن باتجربه ای که در این فصل به عنوان یک مدافع به کار گرفته شده و چشم آبی ها به ساق های اوست تا مانع از خلق موقعیت حریف شود.* آرمین سهرابیان:پس از مدت ها، حضور در دربی پایتخت را تجربه می کند. بازیکنی که پس از جدایی از استقلال، با سایپا و گل گهر به مصاف پرسپولیس رفته بود و حالا امروز در سمت چپ خط دفاع سه نفره آبی ها بازی می کند.* کوین یامگا:امروز شاهد تقابل های او با سمت چپ زهردار پرسپولیس و مهدی ترابی خواهیم بود. وینگر فرانسوی که در دربی برگشت لیگ قبل مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد، شهرآورد فینال حذفی را نیز از دست داد ولی امروز می تواند برای تیمش به میدان برود. او در پستی متفاوت و به عنوان سومین مدافع استقلال در سمت راست و در پست فول بک بازی می کند.* امید حامدی فر:بازیکنی که تا پای جدایی از استقلال پیش رفت ولی در دو هفته اخیر با اعتماد نکونام روبرو شده و امروز نیز از ابتدا برابر پرسپولیس به میدان می رود و وظیفه سختی در تقابل با خط هافبک رقیب دارد.* مهدی مهدی پور:مغز متفکر میانه میدان استقلال است. تقریبا تمام ضربات کاشته و کرنرهای تیم را به روی دروازه ارسال می کند و امروز هواداران از او پاس گل می خواهند.* آرش رضاوند:تهاجمی ترین هافبک استقلال است. بازیکنی که هم در دوره ساپینتو هم زمان نکونام، به مهره ای ثابت و کلیدی در خط میانی تبدیل شده و باید دید تا چه اندازه می تواند مقابل پرسپولیس موفق باشد.* ابوالفضل جلالی:کاملا به جعفر سلمانی ترجیح داده شده و در پنج دیدار اخیر استقلال نیز از ابتدا به میدان رفته است. او به عنوان وینگ بک چپ وظیفه مهمی برای جلوگیری از حملات پرسپولیس در سمت راست دارد.

* صالح حردانی:پس از آسیب دیدگی ایمان سلیمی برابر فولاد، به سمت راست خط دفاع سه نفره استقلال رفت. او حالا یک خط جلوتر و به عنوان وینگ بک راست بازی خواهد کرد.* مهرداد محمدی:هنوز نتوانسته است درخشش خیره کننده اش برابر هوادار را تکرار کند. بازیکن سرعتی استقلال که می تواند امروز خط دفاعی پرسپولیس را آزار دهد.* گوستاوو بلانکو:مهاجم باتجربه خارجی استقلال که سابقه بازی در لالیگا را دارد، می تواند بر استرس و جو استادیوم غلبه کرد و بازی خود را به نمایش بگذارد. او می تواند روی هوا، حریف را آزار دهد.

بازار

ترکیب استقلال برای دیدار برابر پرسپولیس:سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – امید حامدی فر – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

همچنین ببینید

گاردین نتانیاهو را شکت خورده راهبردی معرفی کرد/ بایدن بی بی را تحت فشار قرار می‌دهد؟

گاردین نتانیاهو را شکت خورده راهبردی معرفی کرد/ بایدن بی بی را تحت فشار قرار می‌دهد؟

ایرنا : روزنامه گاردین طی مطلبی ترور «اسماعیل هنیه» را نشانه بی اعتنایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روابط با دولت جو بایدن ارزیابی و به نقل از کارشناسان این ترور را «شکستی راهبردی» برای نتانیاهو توصیف کرد.