گزارش زنده؛ سپاهان ایران 0-0 الهلال عربستان

گزارش زنده؛ سپاهان ایران 0-0 الهلال عربستان

طرفداری/سپاهان در صورت کامبک برابر الهلال، می تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند...سپاهان و الهلال در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.سپاهان در بازی رفت با نتیجه سه بر یک شکست خورد و حالا امیدوار است بتواند به مرحله بعد صعود کند.

شروع نیمه اول

بازار

دقیقه ۱ / سپاهان بازی را خوب شروع کرده است و همین ابتدا ضربه زیبای فرشتاد احمدزاده پس از برخورد به بازیکن الهلال با فاصله کمی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۵ / ارسال سالم الدوساری در نقطه کور خط دفاعی سپاهان به تامبکتی رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸ / ضربه سر میتروویچ در آستانه ورود به دروازه سپاهان بود که سیاوش یزدانی با جاگیری خوب خود توپ را برگشت داد.

توضیح ویدیو

دقیقه ۲۲ / میتروویچ پس از یک کنترل سینه خوب اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه او شدت لازم را نداشت و نیازمند به سادگی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 24/ توپگیری اعرابی و حرکت این بازیکن که ضربه او در شرایطی که مغانلو منتظر پاس بود، دقت کافی را نداشت.

توضیح ویدیو

دقیقه ۲۷ / تیرک دروازه سپاهان به لرزه درآمد. ارسالی که انجام شد به کانو رسید و ضربه پای چپ او، تیرک دروازه سپاهان را به لرزه درآورد.

توضیح ویدیو

دقیقه 31/ گل سپاهان توسط احمدزاده که در ادامه آفساید اعلام شد.

توضیح ویدیو

دقیقه 37/موقعیت خطرناک برای الهلال که ضربه میشل از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

توضیح ویدیو

دقیقه ۴۰ / باز هم سپاهان خوش شانس بود؛ میتروویچ در نقطه کور خط دفاعی سپاهان به توپ رسید اما ضربه او بار دیگر از روی خط دروازه برگشت داده شد.

توضیح ویدیو

دقیقه ۴۳ / ارسال تماشایی رامین رضاییان با ضربه سر دیدنی شهریار مغانلو همراه شد اما باز هم توپ با فاصله اندک راهی اوت شد.

توضیح ویدیو

پایان نیمه اول بدون گل پایان یافت

شروع نیمه دوم:

اطلاعات بازی

مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

بازی: الهلال - سپاهان

تاریخ‌ و ساعت: پنج شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲؛ ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه: کینگدم آرنا

داور: عادل النقبی

ترکیب الهلال و سپاهانالهلال: یاسین بونو، سعود عبدالحمید، میشل، یاسر الشهرانی، محمد کانو، سالم الدوساری، علی البلیهی، روبن نوس، میتروویچ، تمباکتی و مالکوم

سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، بریان دابو، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، علی اصغر اعرابی و شهریار مغانلو

همچنین ببینید

عباس عبدی: اگر پزشکیان در انتخابات شکست می‌خورد برای همیشه عرصه سیاست را ترک می کردم

عباس عبدی: اگر پزشکیان در انتخابات شکست می‌خورد برای همیشه عرصه سیاست را ترک می کردم

فعال اصلاح طلب نوشت: لازم می‌دانم که اطلاع بدهم از همان لحظه اول تصمیم داشتم و به دوستانم هم گفته بودم که حضورم در انتخابات را چنین تعریف می‌کنم که شکست پزشکیان، شکست سیاست‌ورزی من نیز هست و اگر او شکست می‌خورد، این آخرین یادداشت من خواهد بود .