طراحی مشترک پوسترهای پاریس ۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ المپیک
طراحی مشترک پوسترهای پاریس ۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ المپیک

طراحی مشترک پوسترهای پاریس ۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ المپیک

خوش خبر1/پوسترهای نمادین بازی‌های پاریس 2024 در 4 مارس 2024 در موزه اورسی رونمایی شد. پوسترها که برای نشان دادن بازی هایی که برگزار می‌شوند، طراحی شده اند، یک سنت هستند: از زمان بازی‌های استکهلم در سال 1912، کمیته برگزاری مسابقات نمادهای خود را با آنها به نمایش می‌گذارند.پوسترهای نمادین المپیک 2024 با همکاری تصویرگر فرانسوی اوگو گاتونی طراحی شده‌اند. پوسترها با جزئیات غنی‌شان، تصویری رویایی از یک شهر استادیومی هستند که شعار ما «بازی‌های آزاد برای همه» را تکرار می‌کنند و منعکس‌کننده جاه‌طلبی پروژه‌مان هستند: آوردن ورزش به یک شهر.پوسترهای نمادین پاریس 2024 یک شهر فانتزی را به تصویر می‌کشد، یک استادیوم غول پیکرکه بناهای تاریخی بازتفسیر شده پایتخت، نمادهای فرانسه، مکان‌های مختلف برگزاری مسابقات و تعدادی از ورزش‌های مختلف و چهره‌های کلیدی را به تصویر کشیده است. این منظره تماشایی، تماشاگران را به دقت در آن دعوت می کند تا طیف وسیعی از جزئیات مختلف و صحنه‌های مینیاتوری را کشف کنند که یک تصویر کلی جذاب و بسیار رنگارنگ را تشکیل می دهند.پوسترهای نمادین پاریس 2024 با طرحی دوگانه خلق شده اند که المپیسم و پارالمپیسم را با هم ترکیب می کنند. برای اولین بار در تاریخ بازی‌های تابستانی، پوستر المپیک و پوستر پارالمپیک با هم طراحی شدند: هر کدام می توانند به طور مستقل کار کنند، در حالی که با هم ترکیب می شوند تا یک تصویر یکپارچه را تشکیل دهند که داستان کلی پاریس 2024 را بیان می کند. با متحد شدن به این روش، آنها جاه طلبی مشترک پاریس 2024 برای بازی‌های المپیک و بازی‌های پارالمپیک را برجسته می‌کنند و جشن می گیرند: یک نشان، یک شعار، یک تیم فرانسه...تعدادی از عناصر، نمادها و ارزش‌های معرفی شده در پاریس 2024، المپیسم و پارالمپیسم در پوسترهای نمادین نشان داده شده است:نمادهای بازی‌ها (حلقه های المپیک، آگیتو(نماد پاراالمپیک)، استوک ماندویل، شعار المپیک، مدال ها و غیره)نمادهای پاریس 2024 (عروسک نماد بازی‌ها، ورود مشعل المپیک به مارسی با کشتی بلم، ماراتن پور توس، قایق های مراسم در رود سن، برابری المپیک، مکان های نمادین مسابقات و غیره)

بازار

عناصر نمادین پاریس و فرانسه (برج ایفل، ماریان، پاتروی دو فرانس، متروی پاریس، رودخانه سن، طاق پیروزی و غیره)

بسیاری از ورزش‌های ارائه شده، به ویژه چهار ورزش جدید اضافه شده به مسابقات توسط میزبان رقابت‌ها (بریکینگ، صعود ورزشی، اسکیت بورد و موج سواری).

خبرنگار: کیوان عرفانی

همچنین ببینید

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

ایرنا : کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.