روایتی ناشنیده از «باب راس»؛ نقاش محبوب
روایتی ناشنیده از «باب راس»؛ نقاش محبوب

روایتی ناشنیده از «باب راس»؛ نقاش محبوب

کم خبر/ کمتر کسی است که باب راس را نشناسد، نقاشی قدَر و خوش ذوق که سال‌ها برنامه «لذت نقاشی» را اجرا می‌کرد. او سبک خاصی در نقاشی داشت، به‌راحتی یک تصویر زیبا را روی بومش هک می‌کرد، با مخاطب صمیمی بود و توصیفاتش از طبیعت پر از حس بود. مردی دوست‌داشتنی با شهرت جهانی که زندگی‌اش الهام‌بخش فیلمی به‌نام «نقاشی» با بازی «اوون ویلسون» شده. البته در فیلم به‌دلایلی نامعلوم اسمش تغییر کرده است. فیلم داستان محبوبیت او، روابط عاطفی‌اش و البته چالشی است که با تهیه‌کننده برنامه‌اش دارد که باعث می‌شود سروکله یک نقاش جوان به برنامه باز شود. این کمدی درام دوست‌داشتنی را می‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی، با اینترنت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک از این لینک تماشا کنید. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

بازار

از باب‌ راس خاطره دارید؟ برنامه‌هایش حتی شما که اهل هنر و نقاشی نبوده‌اید را سر ذوق می‌آورد؟ بد نیست بدانید در بسیاری از آسایشگاه‌های روانی و خانه‌های سالمندان در گوشه و کنار دنیا برنامه‌های باب راس برای رفع افسردگی و افزایش روحیه بیماران یا سالمندان پخش می‌شد. باب راس به دنیا نشان داد می‌توان جور دیگری دنیا را دید، لذت برد و با طبیعت انس گرفت. مردی محبوب که آن‌قدر طرفدار داشت که برای ارتباط با آن‌ها یک بلندگو روی خودرویش نصب کرده بود که بتواند در ترافیک راحت‌تر پاسخ آن‌ها را بدهد. در این فیلم با گوشه‌هایی از فعالیت، رقابت، ایده‌ها و البته زندگی عاطفی او آشنا می‌شود.

>>> برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

به بخش «فیلم و سریال» کم خبر سر بزنید!

در بخش «فیلم و سریال» کم خبر می‌توانید به دنیایی نامحدود از بهترین و به‌روز ترین فیلم‌های دنیای سینما و سریال با دوبله‌های اختصاصی وصل شوید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

تراژدی محض در نبرد استقلال ایرلند از انگلستان 1402/03/28 - 21:00

رازهای جالب زندگی آرنولد، برای اولین بار از زبان خودش 1402/03/28 - 20:00

نجات دیوانه‌‌وار جان یک خانواده از زندانی فوق امنیتی 1402/03/27 - 22:00

  .

همچنین ببینید

پایان زمان تبلیغات ۲ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری

پایان زمان تبلیغات ۲ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری

ستاد انتخابات کشور از پایان رسیدن زمان تبلیغات ۲ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.