لیبرمن زمان پایان اسرائیل را اعلام کرد
لیبرمن زمان پایان اسرائیل را اعلام کرد

لیبرمن زمان پایان اسرائیل را اعلام کرد

لیبرمن در گفتگو با روزنامه معاریو گفت: بنیامین نتانیاهو، اسرائیل را به سوی ویرانی سوق می دهد و هیچ اطلاعی درباره مدیریت امور ندارد. بلکه او فقط برای ماندن در قدرت برای طولانی ترین مدت ممکن تلاش می کند.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» افزود: اسرائیل، با تهدید علیه موجودیتش مواجه است و بحران چند بعدی سیاسی، اقتصادی و امنیتی را پشت سر می گذارد که بزرگترین بحران از زمان اعلام موجودیت آن است.

کر استارمر، نخست وزیر تازه منتخب حزب کارگر بریتانیا امروز جمعه گفت که انگلیس در مورد به رسمیت شناختن کشور فلسطین مستقل از ایالات متحده یا رژیم صهیونیستی تصمیم خواهد گرفت.

اویگدور لیبرمن همچنین تصریح کرد: سراسر حاکمیت سیاسی در اسرائیل، بیمار است و لابی های منفعت گرایانه امروزه در همه امور دست بالا را دارند.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی همچنین با ادعان به ناکامی این رژیم در تعامل با جنبش حماس، ادعا کرد: نتانیاهو تا حد زیادی مسئول حمله هفتم اکتبر است و وی در طول چندین سال از حیات سیاسی اش، از طریق آزاد کردن رهبران حماس مانند احمد یاسین و یحیی السنوار و بیش از هزار تن دیگر از اعضای آن از زندان در چارچوب توافق های قبلی آزادی اسرا، باعث طولانی شدن عمر این جنبش فلسطینی شد.

رئیس «حزب اسرائیل خانه ما» در سرزمین های اشغالی فلسطین در پایان گفت: در صورتی که مقامات کابینه کنونی اسرائیل، اندکی گسترده تر از چارچوب محدود ذهنی شان فکر می کردند عملیات هفتم اکتبر روی نمی داد.

روز گذشته نیز «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: در دفاع از اتباع اسرائیلی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) آمکاده نبودیم و شکست خوردیم.

هاگاری افزود: هفتم اکتبر از روزهای سخت اسرائیل است و ارتش در دفاع از شهرک بئیری شکست خورد.

وی افزود: در ماه‌های آینده نتایج همه تحقیقات درخصوص حمله (طوفان الاقصی) را ارائه خواهیم کردیم.

هاگاری در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر اعتراف کرد که نظامیان ما در جنگ غزه اشتباهات فاحشی مرتکب شدند و باید به آن اعتراف کرد.

 

 

همچنین ببینید

فرصت صادرات نفتی به آفریقای جنوبی برای ایران

فرصت صادرات نفتی به آفریقای جنوبی برای ایران

تسنیم : سفیر ایران در آفریقای جنوبی گفت: در زمینه صادرات اوره، قیر، گاز مایع و روغن پایه فرصت بسیار خوبی برای توسعه صادرات محصولات ایرانی به بازار آفریقای جنوبی وجود دارد و سفارت ایران آماده است تا به شرکت های ایرانی در این زمینه کمک کند.