ادعای مقام اسرائیلی درباره جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه
ادعای مقام اسرائیلی درباره جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه

ادعای مقام اسرائیلی درباره جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعای رسانه‌های این رژیم مبنی بر شهادت ابراهیم عقیل فرمانده یگان رضوان حزب الله در حمله موشکی به ضاحیه جنوبی بیروت را تکرار کرده و مدعی شد که ارتش تل‌آویو تلاش خود را برای بازگرداندن ساکنان مناطق شمالی به منازل خود انجام می‌دهد.

شبکه الجزیره گزارش داد، وی در حالی که سعی می‌کرد اوضاع روانی و امنیتی سرزمین‌های اشغالی را عادی نشان دهد، گفت که تغییری در دستورالعمل‌های امنیتی جبهه داخلی به وجود نیامده، اما وی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی می‌خواهد هوشیاری خود را حفظ کنند.

وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن ۶۶ نفر دیگر در حمله امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم به دنبال گسترش تنش در منطقه نیست، بلکه می‌خواهد اهداف جنگ خود را محقق کند.

هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تکرار ادعای شهادت تعدادی از فرماندهان حزب الله در حمله موشکی به ضاحیه جنوبی بیروت گفت که اسرائیل به تمام کسانی که امنیت آن را تهدید می‌کنند، دست پیدا خواهد کرد.

جنبش انصارالله یمن ضمن محکومیت شدید حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ابراز داشت: ما ادامه پوشش جنایت‌های رژیم تروریستی اسرائیل توسط آمریکا که به ضرر امنیت و ثبات ملت‌های منطقه است را محکوم می‌کنیم.

رژیم صهیونیستی عصر امروز حمله موشکی را در ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که هدف حمله به ضاحیه بیروت ابراهیم عقیل فرمانده نیروهای ویژه و فرماندهان ارشد نیروی رضوان و نیز فرماندهان طراح سیطره بر الجلیل بوده است.

وزارت بهداشت لبنان تا این لحظه از شهادت ۱۲ نفر و جراحت ۶۶ نفر در این حمله خبر داده است.

همچنین ببینید

شرط تاثیر معدل بر کنکور لغو می‌شود؟

شرط تاثیر معدل بر کنکور لغو می‌شود؟

علیرضا کاظمی از تشکیل کارگروه بررسی تأثیر معدل بر کنکور در وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد.