ادعاهای تازه نتانیاهو در جلسه کنست/ به دنبال جنگ فراگیر با حزب‌الله نیستیم
ادعاهای تازه نتانیاهو در جلسه کنست/ به دنبال جنگ فراگیر با حزب‌الله نیستیم

ادعاهای تازه نتانیاهو در جلسه کنست/ به دنبال جنگ فراگیر با حزب‌الله نیستیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جلسه کنست (پارلمان) این رژیم گفت که به دنبال جنگ فراگیر با حزب‌الله نیست اما باید این جنبش را از مرزها دور کرد. وی مدعی شد: نصرالله با همراهی کردن غزه، اشتباه بزرگی مرتکب شد، خسارت بزرگ به حزب‌الله، به ما در جنوب (نوار غزه) کمک خواهد کرد.

نتانیاهو که با گذشت حدود یک سال از جنگ علیه نوار غزه هنوز در تحقق اهداف این جنگ از جمله آزادی اسرای صهیونیست ناکام مانده است، گفت: ۱۰۱ نفر ربوده شده‌اند که نیمی از آن‌ها در قید حیات هستند.

منابع عبری زبان اعلام کردند گدعون ساعر، عضو کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرده پیشنهاد نتانیاهو برای سرپرستی منصب وزارت جنگ را نمی‌پذیرد.

وی همچنین مدعی شد: شاهد تخریب فزاینده بازوی نظامی حماس هستیم و ۹۰ درصد از جمعیت جنوب نیز به خانه‌های خود بازگشته‌اند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود اذعان مقامات این رژیم به ناتوانی در مقابله با حزب‌الله، ادعا کرد: ما برای دور کردن حزب‌الله از مرزها و تضعیف آن تلاش می‌کنیم، (سید حسن) نصرالله از کرده خود پشیمان خواهد شد همچنانکه السنوار (رهبر حماس) پشیمان است.

گیدئون ساعر اعلام کرد که از پذیرش وزارت جنگ اسرائیل انصراف داده است.

در حالی که طبق اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز حدود ۱۲۰ موشک از خاک لبنان شلیک شده، نتانیاهو مدعی شد: به نظر می‌رسد که حملات اخیر اسرائیل علیه حزب‌الله، تصور «محور ایران» درباره اسرائیل را تغییر داده است، ما حزب‌الله را تضعیف و از مرزها دور می‌کنیم و دست و پای آن را قطع خواهیم کرد تا دست از حمله به ما بردارد، فشار بر حزب‌الله ممکن است یحیی السنوار رهبر حماس را به حضور در میز مذاکرات وادار کند.

همچنین ببینید

ویتامین‌های مورد نیاز برای سلامتی کبد

ویتامین‌های مورد نیاز برای سلامتی کبد

عادات سالم سبک زندگی مانند ورزش، رژیم غذایی متعادل و مصرف مکمل‌های مناسب همگی دست به دست هم می‌دهند تا عملکرد کبد را به طور صحیح تنظیم کنند و سلامت آن را ارتقا دهند.