دیدار ترامپ با رهبران قطر در فلوریدا
دیدار ترامپ با رهبران قطر در فلوریدا

دیدار ترامپ با رهبران قطر در فلوریدا

دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: دیدن دوستانم شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست‌وزیر قطر در مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا، بسیار عالی بود.

نتایج یک نظرسنجی نشان دهنده پیشتازی ۳ درصدی «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از «دونالد ترامپ» جمهوریخواه است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا افزود: امیر ثابت کرده است که رهبری بزرگ و قدرتمند برای کشورش است و در همه سطوح با سرعتی بی‌سابقه پیشرفت می‌کند. او همچنین کسی است که به شدت خواهان صلح در خاورمیانه و در سراسر جهان است.

ترامپ ادامه داد: «در طول سال‌های حضورم در کاخ سفید رابطه خوبی داشتیم و [این رابطه] این بار حتی قوی‌تر هم خواهد شد!»

دونالد ترامپ نامزد جمهری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، پیشنهاد برگزاری مناظره دیگری با کامالا هریس نامزد دموکرات ها به میزبانی شبکه سی‌ان‌ان را رد کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برگزار می شود و پیروز این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

همچنین ببینید

هزار و ۳۰۰ حمله روسیه به اوکراین طی هفته گذشته

هزار و ۳۰۰ حمله روسیه به اوکراین طی هفته گذشته

ایرنا : رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در هفته گذشته بیش از هزار و ۳۰۰ حمله هوایی شامل بیش از ۹۰۰ بمباران هوایی، ۴۰۰ حمله پهپادی و ۳۰ حمله موشکی علیه این کشور انجام داده است.