شهردار سنندج برکنار شد؟
شهردار سنندج برکنار شد؟

شهردار سنندج برکنار شد؟

رئیس شورای شهر سنندج  با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات شورای شهر، علت این شایعه‌پردازی‌ها را عملکرد مثبت شهردار سنندج و شیطنت‌های انتخاباتی عنوان کرد و افزود: شورای دور ششم سنندج اصلاً چنین برنامه و دستور کاری ندارد.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه تغییر مدیریتی در شهرداری باید براساس رأی و نظر شورای شهر باشد، که چنین برنامه‌ای اصلاً در دستور کار نیست، تصریح کرد: البته این اولین شایعه و حاشیه‌‌سازی توسط مخالفان و برخی افراد نسبت به مدیریت شهری کنونی نیست و چندین بار پیش از این نیز چنین شایعاتی مطرح شده بود.

به گزارش تسنیم؛ از روز گذشته اخباری در فضای مجازی استان پیرو تغییر شهردار سنندج مطرح شد که تکذیب شد. مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم از سطح شهر حاکی از آن است که شهر سنندج تا چند سال گذشته در رکود و خاموشی بود اما در این دوره در کنار وجود برخی مشکلات شهری؛ بخش‌ها و نقاط مختلف شهر پرتحرک شده که این اقدامات سئوالاتی در ذهن مردم به وجود آورده که چه اتفاقی افتاده که شهر در حال حرکت و پیشرفت است.

 

همچنین ببینید

خبر مهم برای هواداران/ کاکوتا استقلال را در دربی همراهی نمی‌کند؟

خبر مهم برای هواداران/ کاکوتا استقلال را در دربی همراهی نمی‌کند؟

خبر ورزشی : ۲ بازیکن مصدوم استقلال روز گذشته هم در تمرین این تیم حضور نداشتند تا شرایط آنها برای رسیدن به دربی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.