۲ عملیات موفق نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی
۲ عملیات موفق نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی

۲ عملیات موفق نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی

یحیی سریع:

تل‌آویو و ایلات را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور ۲ عملیات موفق را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از ۲ عملیات موفق ارتش این کشور علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد: با عنایت خداوند ۲ عملیات نظامی را در قالب مرحله پنجم تشدید تنش به اجرا درآوردیم. این ۲ عملیات اهداف خود را با موفقیت محقق کردند.

سریع گفت: در عملیات نخست، ۲ هدف نظامی دشمن اسرائیلی در منطقه اشغالی یافا (تل‌آویو) هدف قرار گرفت. حمله به یافا با ۲ موشک «فلسطین ۲» و «ذوالفقار» انجام شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: (در عملیات دوم هم) تعدادی پهپاد «یافا» و «صماد ۴» را به سوی چندین هدف در منطقه‌های یافا (تل‌آویو) و ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی به پرواز درآوردیم.

سریع بیان کرد: در نخستین سالروز طوفان الاقصی به مبارزان مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری و به رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان درود می‌فرستیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ما تا توقف تجاوز به غزه و لبنان به اجرای عملیات‌های نظامی بیش‌تر علیه دشمن و تحمیل محاصره دریایی به آن ادامه خواهیم داد.

کد خبر 6250077

همچنین ببینید

رد پای دلال سلاح از قلب قاره سیاه تا خاورمیانه

رد پای دلال سلاح از قلب قاره سیاه تا خاورمیانه

اقتصادنیوز : دلال روسی سلاح که به «تاجر مرگ» نیز معروف است، تقریباً دو سال پیش به ازای آزادی بریتنی گریر، ستاره بسکتبال آمریکایی از زندان ایالات متحده آزاد شد و تلاش دارد تا میانجیگری ارسال تسلیحات سبک به یمن را اجرایی کند.