افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و کرج
افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و کرج

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و کرج

امروز در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان، افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی برای امروز، چهارشنبه، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را در شهرهای پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان پیش‌بینی کرد.

فردا (پنجشنبه) در گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، همچنین در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در شمال شرق کشور افزایش وزش باد رخ می‌دهد.

مسئول اداره کل هواشناسی استان اصفهان با درنگ در سه‌ماهۀ تابستان یادآور شد: کمینه و بیشینه دما طی تیرماه به ترتیب ۱.۶ و ۰.۹ بود. در مردادماه همین شاخص به ترتیب به اعداد ۴.۳ و ۳.۷ رسید. درنهایت، شهریورماه نیز از کمینه ۱.۱ و بیشینه ۲.۸ برخوردار بود.

جمعه آسمان در غالب مناطق کشور صاف پیش‌بینی می‌شود. شنبه با نفوذ سامانه بارشی به سواحل دریای خزر به‌تدریج بارش همراه با کاهش دما در شمال شرق، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر آغاز می‌شود.

یکشنبه گستره بارش در شمال شرق، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود، در ضمن در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و شمال شرق کشور کاهش دما و وزش باد رخ خواهد داد و دریای خزر مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۹ و کمینه دمای آن به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

 

همچنین ببینید

نامه مهم رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر بهداشت+ جزئیات

نامه مهم رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر بهداشت+ جزئیات

مهر : رئیس دیوان عدالت اداری خواستار صدور دستور مقتضی به منظور پرداخت فوق‌العاده جذب و نگهداری و وجوه مرخصی مناطق محروم شد.