آمار تازه قربانیان جنگ غزه اعلام شد
آمار تازه قربانیان جنگ غزه اعلام شد

آمار تازه قربانیان جنگ غزه اعلام شد

 گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۱ هزار و ۹۶۵ شهید و ۹۷ هزار و ۵۹۰ زخمی رسیده است.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هشت کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه شده و در نتیجه این حملات ۵۶ نفر شهید و ۲۷۸ نفر زخمی شدند.

نشریه آمریکایی فارین پالیسی به نقل از بانک مرکزی رژیم اسرائیل هزینه جاری جنگ غزه و لبنان را ۶۶ میلیارد دلار برآورد کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین تاکید کرد تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و اورژانس و دفاع مدنی قادر به پیدا کردن اجساد آن‌ها نیستند.

این وزارتخانه از موسسات ذی‌ربط و سازمان ملل و نهادهای انسانی خواست تا برای ورود سوخت لازم جهت راه‌اندازی ژنراتورها در مراکز درمانی فورا وارد عمل شوند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه نسبت به توقف فعالیت تمامی بیمارستان‌ها و عدم خدمات‌رسانی آنها در استان‌های غزه و شمال این باریکه در نتیجه فقدان تامین سوخت لازم هشدار داد.

 

همچنین ببینید

اعلان جنگ ناتو با روسیه/ کمک‌های بیشتری به اوکراین ارائه می‌کنیم

اعلان جنگ ناتو با روسیه/ کمک‌های بیشتری به اوکراین ارائه می‌کنیم

ایرنا : «مارک روته» ، دبیرکل جدید ناتو امروز (سه‌شنبه) گفت که اوکراین ممکن است با وجود زیرساخت‌های ضعیف در مقابل حملات روسیه با سخت‌ترین وضعیت در زمستان امسال روبه رو شود.