با دیدن این فیلمها افسردگی پاییز را از خود دور کرده و انگیزه بگیرید!
با دیدن این فیلمها افسردگی پاییز را از خود دور کرده و انگیزه بگیرید!

با دیدن این فیلمها افسردگی پاییز را از خود دور کرده و انگیزه بگیرید!

کم خبر/ گاهی وسط اتفاقات بد، روزهای سخت و چالش بزرگ، یک اتفاق ساده مثل تماشای فیلمی خوب می‌تواند حال‌مان را دگرگون کند و به ما انرژی لازم برای ادامه راه را بدهد. سینمای جهان در چند ماه اخیر چنین فیلم‌هایی کم نداشت که در ادامه 4 مورد از بهترین‌هایش را با دوبله‌های اختصاصی حرفه‌ای به شما معرفی می‌کنیم تا تماشا کنید و شارژ روحی شوید.

1. گرن توریسمو| معجزه رویاهای بزرگ

بازار

فیلم براساس واقعیت ساخته شده و داستان پسر جوانی است که گیمر موفقی است؛ اما خانواده‌اش او را بابت این‌که بازی می‌کند تحقیر می‌کنند. تا این‌که کمپانی نیسان تصمیم می‌گیرد بهترین گیمرهایی که بازی شبیه‌سازی رالی «گرن توریسمو» را انجام داده‌اند دورهم جمع کند و از بین آن‌ها بهترین نفر را برای آموزش‌های مربوط به شرکت در مسابقات رالی واقعی انتخاب کند. فیلم غیر از این‌که می‌تواند برای همه به‌خصوص نوجوانان و جوانان آموزنده باشد؛ حال‌خوب کن هم هست و هیجان زیادی هم دارد. راستی تمام فیلم‌های معرفی شده در این مطلب را می‌توانید با نت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک از لینک زیر مطالب تماشا کنید.

>>> برای تماشای «گرن توریسمو» کلیک کنید

2. مردی به‌نام اوتو| معجزه دوستی و عشق

فیلم با بازی تام هنکس داستان پیرمرد افسرده‌ای است که به همه همسایه‌ها گیر می‌دهد و روابط اجتماعی ضعیفی دارد. اوتو می‌خواهد خودکشی کند اما همه‌چیز با سررسیدن یک خانواده مهاجر که مهربان و پرهیجان هستند بهم می‌ریزد و اوتو به لحاظ روحی عاشق زندگی و روابط انسانی می‌شود.

>>> برای تماشای فیلم «مردی به‌نام اوتو» کلیک کنید

3. یک میلیون مایل دورتر| پسرک فقیری که فضانورد شد

این فیلم هم براساس واقعیت است و داستان پسر فقیری از یک خانواده مهاجر مکزیکی است که دوست دارد فضانورد شود. کسی رویای او را جدی نمی‌گیرد؛ به‌خصوص این‌که خانواده‌اش ناچارند به‌خاطر کارگری روی زمین بقیه مدام اسباب‌کشی کنند و برای همین او نمی‌تواند درست و حسابی به مدرسه برود. فیلم نشان می‌دهد امید و تلاش چه معجزه‌ای می‌کند.

>>> برای تماشای فیلم «یک میلیون مایل دورتر» کلیک کنید

4. المنتال| غوغای عشق

المنتال در ظاهر یک انیمیشین برای کودکان است اما حرف‌های مهمی دارد. فیلم در شهر عناصر می‌گذرد و داستان دختری است که از آتش است. او دلباخته پسری از آب می‌شود. اما آن‌ها نمی‌توانند با هم ازدواج کنند. در شرایطی که شهر رو به ویرانی است آن‌ها در کنار هم دنیا را نجات می‌دهند و به درک تازه‌ای از احساسات‌شان می‌رسند.

>>> برای تماشای فیلم «المنتال» کلیک کنید

اگر از نت همراه استفاده می‌کنید برای تماشای فیلم‌های بالا کافی است روی هر لینک کلیک کنید و بدون نیاز به خرید اشتراک فیلم‌ها را ببینید. در این حالت حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر از نت خانگی استفاده می‌کنید بعد از خرید اشتراک با تخفیف ویژه می‌توانید همزمان با چند دستگاه به‌صورت نامحدود فیلم و سریال ببینید؛ حجم مصرفی‌تان هم نیم بهاء خواهد بود.      

همچنین ببینید

قالیباف یک پیام تسلیت صادر کرد

قالیباف یک پیام تسلیت صادر کرد

مهر : رئیس مجلس شورای اسلامی شهادت مدافع حرم شهید میلاد بیدی را تسلیت گفت.