واکنش روزنامه ها به سفر مادورو؛ از "تا 1421 با ونزوئلا" تا "تهران - کاراکاس بدون توقف"
واکنش روزنامه ها به سفر مادورو؛  از

واکنش روزنامه ها به سفر مادورو؛ از "تا 1421 با ونزوئلا" تا "تهران - کاراکاس بدون توقف"

کم خبر/ روزنامه های امروز به سفر مادورو رئیس جمهور به تهران واکنش نشان دادند.

روزنامه هفت صبح در تیتری با اشاره به این موضوع با تیتر "تهران- کاراکاس بدون توقف" به تصمیم دو کشور برای پروازهای مستقیم میان کاراکاس و تهران از 27 تیرماه پرداخت. این تیتر اشاره ظریفی به فیلم توکیو بدون توقف 

موضوع اصلی روزنامه سازندگی هم به سفر مادورو و امضای سند همکاری 20 ساله پرداخته است.

اما بعضی روزنامه های اصلاح طلب در صفحه اول روزنامه های خود به این سفر واکنش نشان ندادند و تنها به دیدار مادورو با رهبر انقلاب اشاره داشتند.

روزنامه همشهری هم در صفحه اول خود همانند روزنامه های اصلاح طلب آرمان ملی و آفتاب یزد تنها به ملاقات مادورو با رهبر انقلاب اشاره دارد.

روزنامه ایران که رسانه دولت محسوب به طور مفصل به این موضوع پرداخته است. البته تیتر این روزنامه جذابیت نداشته و با عنوان " امضای سند همکاری 20 ساله میان ایران و ونزوئلا" به موضوع اشاره دارد.روزنامه ایران همچنین با تیتر " تنها راه پیروزی در برابر آمریکا مقاومت است" به سخنان رهبری در دیدار با مادورو هم می پردازد.

روزنامه کیهان هم در کادر کوچکی در سمت راست خود  موضوع سفر مادور با تیتر "امضای سند همکاری 20 ساله میان ایران و ونزوئلا" بیان کرده است.

روزنامه جام جم هم در تیتر صفحه اول تنها به سخنان رهبری در دیدار با مادورو اشاره می کند و خبری از امضای سند همکاری 20 ساله میان دو کشور در صفحه اول آن نیست.

" رهبر انقلاب: در موقع خطر، دست دوستان را می گیریم"

همچنین ببینید

رگبار‌های پراکنده در راه این استان‌ها

رگبار‌های پراکنده در راه این استان‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان : در ۵ روز آینده نقاطی از شرق و شمال‌شرق در برخی از ساعت‌ها باد و گرد و خاک دارند و همچنین در ۳ روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.