آیا همکاری با ویوو رابطه زایس و نوکیا را شکر آب می‌کند؟
آیا همکاری با ویوو رابطه زایس و نوکیا را شکر آب می‌کند؟

آیا همکاری با ویوو رابطه زایس و نوکیا را شکر آب می‌کند؟

سخت افزار/ در جدیدترین خبرها از دنیای گوشی‌های هوشمند گفته شده که همکاری زایس با ویوو آغاز شده و گوشی‌های سری Vivo X60 قرار است که با نام برند زایس در قاب پشتی خود راهی بازار شوند. اما این موضوع چه تأثیری بر روی همکاری زایس با نوکیا خواهد گذشت؟نوکیا به لطف همکاری طولانی مدت خود با زایس موفق شده گوشی‌های هوشمند خود را با دوربین‌های باکیفیتی که لنز آنها توسط شرکت آلمانی ساخته شده، راهی بازار کند. پس از آنکه برند نوکیا توسط HMD Global خریداری شد، این شرکت نیز همکاری خود را با زایس آلمانی ادامه داد و گوشی‌های نوکیا 9 PureView و نوکیا 8.3 را با لنزهای این شرکت راهی بازار کرد. اما حالا به نظر می‌رسد که زایس قصد دارد فعالیت خود در دنیای دوربین‌های موبایلی را گسترده‌تر کند.آغاز همکاری زایس با ویوو

ظاهراً سازنده آلمانی فصل جدید فعالیت خود در صنعت موبایل را با همکاری ویوو آغاز کرده است. همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می‌کنید نام برند زایس در قسمت پایین دوربین‌های اصلی سری Vivo X60 حک شده است.

متنی که به زبان چینی در یکی از تصاویر نوشته شده به این موضوع اشاره می‌کند که لنزهای دوربین این گوشی‌های جدید توسط زایس تهیه شده است. از آنجاییکه این شرکت آلمانی پیش‌تر سابقه همکاری با نوکیا را نیز داشته، بنابراین این همکاری چندان دور از انتظار نیست. همکاری این دو شرکت از اواسط دهه 2000 آغاز شد و پس از یک وقفه کوتاه زایس دوباره همکاری با HMD Global را در سال 2017 از سر گرفت.به نظر نمی‌رسد همکاری ویوو با زایس از نوع انحصاری باشد. یعنی در صورت تأیید این موضوع هم زایس همچنان به تهیه لنز دوربین برای گوشی‌های نوکیا ادامه خواهد داد. چراکه موضوع HMD در رابطه با همکاری زایس و ویوو چنین ذهنیتی را ایجاد نمی‌کرد. HMD در گفتگو با وبسایت Androidauthority در خصوص ادامه یا قطع همکاری با زایس حرفی به میان نیاورد. اما از بیشتر شدن فعالیت آنها در بازار گوشی‌های هوشمند استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تجربه باعث بالارفتن کیفیت کار شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

با این عادت ساده هنگام مسواک زدن دندان هایتان سفید می ماند

با این عادت ساده هنگام مسواک زدن دندان هایتان سفید می ماند

ایسنا : سالم و سفید نگه‌ داشتن دندان‌ها به‌ویژه با افزایش سن کار دشواریست اما به گفته یک دندانپزشک، اشتباه رایجی وجود دارد که بسیاری از افراد مرتکب می‌شوند و این اشتباه می‌تواند باعث کدر یا زرد شدن دندان‌ها می‌شود.