معرفی یک گوشی‌ جان سخت با شارژدهی 94 روزه!
معرفی یک گوشی‌ جان سخت با شارژدهی 94 روزه!

معرفی یک گوشی‌ جان سخت با شارژدهی 94 روزه!

شهر سخت افزار/ شرکت Oukitel به تازگی گوشی هوشمندی را معرفی کرده که دغدغه خالی شدن شارژ باتری را از سرتان بیرون می‌کند. گوشی WP19 با باتری بزرگ 21 هزار میلی‌آمپر ساعتی و شارژدهی 94 روزه!اگرچه برخی از شرکت‌ها اکنون گوشی‌های هوشمند با باتری‌های 6000 و 7000 میلی‌آمپر ساعتی می‌فروشند، اکثر گوشی‌های رده بالایی که شارژدهی قابل‌توجهی نیز دارند، با ظرفیت باتری حداکثر 5 هزار میلی‌آمپر ساعت هستند و به سختی یک روز استفاده مداوم را تضمین می‌کنند.حالا اما شرکت چینی Oukitel گوشی به نام WP19 را معرفی کرده است که شارژ باتری آن بیشتر از آنچه تصور می‌کنید دوام خواهد داشت.Oukitel WP19 یک گوشی جان سخت با صفحه نمایش 6.78 اینچی، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتزی است. از نظر سخت‌افزاری نیز این گوشی به پردازنده  Helio G95مدیاتک مجهز شده و 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و در نهایت نرم افزار اندروید 12 را در اختیار دارد.این گوشی که برای استفاده در فضای آزاد طراحی شده است، دارای یک فریم مقاوم است که استاندارد  IP68یاIP69  برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G را دارا است.گوشی Oukitel WP19 همچنین دارای یک ماژول دوربین عجیب و غریب است که یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی  Sony Night Vision IR  را در کنار هم قرار می‌دهد. همچنین یک سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی وجود دارد.اما غیرعادی‌ترین ویژگی این گوشی چیست؟ گوشی WP19 باتری 21000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که به گفتهOukitel  شارژدهی آن به شرح زیر است:122 ساعت (5 روز) زمان تماس تلفنی مداوم

123 ساعت (5 روز) پخش موسیقی

36 ساعت (1.5 روز) پخش ویدیو

2252 ساعت (94 روز) زمان آماده به کار

با فرض اینکه این آمار و ارقام نسبتاً دقیق باشند و در نظر داشتن اینکه مقادیر گفته شده از ترکیب فعال بودن گوشی یا در حالت استندبای بدست آمده باشد، بنظر می‌رسد انتظار یک هفته شارژدهی یا بیشتر برای آن دور از ذهن نیست.

در خصوص عملکرد شارژ مجدد نیز Oukitel می‌گوید که این گوشی از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند. به این معنی که حدود 4 ساعت طول می‌کشد تا باتری آن از 0 تا 100 درصد ظرفیت 21 هزار میلی‌آمپر ساعتی خود شارژ شود.هنوز اطلاعات مشخصی در خصوص وزن و ضخامت این گوشی در دست نیست. با این حال آنطور که یک فروشگاه اینترنتی لیست کرده، قیمت حدد 743 دلاری برای آن در نظر گرفته شده که آن را هم قیمت گوشی‌هایی چون پیکسل 6 گوگل و گلکسی اس 21FE قرار می‌دهد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

عراقچی در مقر سازمان ملل حاضر شد

عراقچی در مقر سازمان ملل حاضر شد

ایرنا : وزیر خارجه ایران برای انجام برخی دیدارهای دوجانبه در مقر سازمان ملل حضور یافت.