قیمت پیکسل 8 به‌همراه مشخصات کامل آن فاش شد: خبر خوب و خبر بد
قیمت پیکسل 8 به‌همراه مشخصات کامل آن فاش شد: خبر خوب و خبر بد

قیمت پیکسل 8 به‌همراه مشخصات کامل آن فاش شد: خبر خوب و خبر بد

ترنجی/ تاکنون اطلاعات زیادی را از پرچمداران آینده سری پیکسل 8 گوگل دریافت کرده‌ایم؛ از رندرهای طراحی گرفته تا مشخصات نمایشگر، دوربین، باتری و حتی والپیپرهای آن. در این میان، شاید بتوان تنها قطعه گم شده از جزئیات این دستگاه را قیمت آن دانست. اکنون، یک افشاگری جدید قیمت پیکسل 8 را درکنار مشخصات نهایی آن فاش می‌کند که حاوی یک خبر خوب و یک خبر بد است. خبر خوب آن‌که این سری از گوشی‌های گوگل بالاخره به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر از نوع اولتراسونیک مجهز خواهند شد و خبر بد نیز افزایش قیمت 50 دلاری پیکسل 8 استاندارد است.قیمت پیکسل 8Yogesh Brar، افشاگر برجسته هندی، به‌تازگی قیمت احتمالی پیکسل 8 را در توییتر فاش کرده و مدعی شده است که مدل استاندارد با قیمت 649 و 699 دلار به‌ترتیب با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت به‌فروش می‌رسد. در مقایسه، پیکسل 7 پایه 599 دلار برای مدل پایه قیمت‌گذاری شده بود، بنابراین شاهد افزایش قیمت 50 دلاری در حداقل قیمت هستیم.این افزایش قیمت در صورت تأیید، کمی ناامیدکننده خواهد بود اما غیرمنتظره نیست. سامسونگ و اپل افزایش قیمت جهانی را برای گوشی‌های پرچمدار اخیر خود اعمال کرده‌اند. گوگل نیز قیمت سری پیکسل A خود را افزایش داد و پیکسل 7a با قیمت 449 دلار، 50 دلار گران‌تر از پیکسل 6a است.

بازار

Brar همچنین جزئیات کامل پیکسل 8 را منتشر کرده است و این مشخصات تا حد زیادی با افشای اطلاعات قبلی مطابقت دارد. بااین‌حال، منبع اطلاعات همچنین خاطرنشان می‌کند که گوگل برای اولین بار یک اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر را به گوشی‌های پرچمدار خود می‌آورد. این یک ارتقای بزرگ نسبت‌به اسکنر اپتیکال Pixel 7 است که باعث بهبود دقت و سرعت تشخیص می‌شود.از سایر مشخصات دیگر پیکسل 8 می‌توان به تراشه Tensor G3، یک نمایشگر 6.17 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز، 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ترکیب دوربین دوگانه عقب شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN2 با OIS و 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی و باتری 4485 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 24 واتی و بی‌سیم 12 وات اشاره کرد.بنابراین، تغییرات عمده پیکسل 8 آینده علاوه‌بر سایز نمایشگر و ابعاد کلی کوچکتر دستگاه، شامل تراشه جدید و قدرتمندتر، سنسور دوربین اصلی بزرگتر و اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک است.نظر شما درباره قیمت پیکسل 8 و سایر مشخصات گوشی پرچمدار آینده گوگل چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

رگبار‌های پراکنده در راه این استان‌ها

رگبار‌های پراکنده در راه این استان‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان : در ۵ روز آینده نقاطی از شرق و شمال‌شرق در برخی از ساعت‌ها باد و گرد و خاک دارند و همچنین در ۳ روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.