طارمی برای این انتقال بزرگ سه رقیب دارد
طارمی برای این انتقال بزرگ سه رقیب دارد

طارمی برای این انتقال بزرگ سه رقیب دارد

ورزش 3/روزنامه معروف ایتالیایی نوشته است که طارمی یکی از چهار گزینه رایگان و موردنظر اینتر در تابستان آینده است.روزنامه کوریره دلا اسپورت در گزارشی طولانی به بررسی وضعیت بازار نقل و انتقالات اینتر پرداخته است. این روزنامه ایتالیایی نوشته است که نراتزوری قصد دارد  تا تابستان آینده چهار بازیکن آزاد را جذب کند که مهدی طارمی یکی از آنهاست.در این گزارش آمده است:مدیران اینتر به خوبی می دانند که مزایای جذب بازیکنانی که قرارداد آنها رو به پایان است را می دانند. اونانا و تورام از جمله این بازیکنان هستند که با حداقل هزینه و حداکثر بازدهی استخدام شده اند. حالا اینتر روی جذب رایگان زیلینسکی، جالو، سوچک و طارمی تمرکز کرده است.

بازار

حداقل هزینه، حداکثر بازده. به طور خلاصه، این هدف از امضای قرارداد با یک بازیکن آزاد است: هزینه صفر برای برچسب قیمت، کمی پول برای کمیسیون و دستمزد، در هر صورت منافع باشگاه در زمینه بودجه در نظر گرفته می شود. این بدان معنا نیست که خریدهای رایگان همیشه موفقیت آمیز است، اما در نهایت، این بازی ارزش ریسک را دارد و از این نظر می توان گفت که تخصص اینتر است. آخرین نمونه نیز تورام است: عملیاتی که در حال حاضر سود فراوانی را به اینتر داده است.

یک سال پیش، اونانا به صورت رایگان به اینتر آمد و همین تابستان گذشته با بیش از 50 میلیون یورو به منچستریونایتد فروخته شد. بله، جذب بازیکنان آزاد نیز این مزیت را ارائه می دهند که در صورت انتقال، مبلغ جمع آوری شده کاملاً یک سود سرمایه است. بنابراین بدیهی است که آنها در پی جذب بازیکنان آزاد دیگر باشند.ضمن اینکه نیازهای اقتصادی و مالی باشگاه هم ایجاب می کند که هزینه های کمتری صورت بگیرد. ماروتا، آسیلیو و باچین مدیران اینتر هستند و حداقل چهار بازیکن آزاد را برای تابستان بعد زیر نظر دارند.زیلینسکی، در سیستم اینزاگی، فنی ترین هافبک خواهد بود: اساساً یک مخیتاریان دیگر، اما قرارداد جدیدی به او پیشنهاد خواهد شد. به طور خلاصه، با توجه به اینکه این بازیکن در 29 می 30 ساله می شود، این یک تقویت کننده کم هزینه است اما با پتانسیل بازدهی بسیار بالا.اینتر برای طارمی هم تمایل دارد. او کمی سن بیشتری دارد و سال آینده به 32 مین بهار زندگی خود می رسد. تابستان گذشته او در لیست نراتزوری برای تقویت حمله بود، اما به دلیل درخواست های مالی پورتو، آنها به سراغ آرناتوویچ رفتند. حالا اما اگر مهاجم قصد خود برای تمدید نکردن قرارداد را تایید کند، باشگاه پرتغالی دیگر حرفی در این مورد نخواهد داشت. او چند ماه پیش اینتر را دوست داشت و الان هم آن را دوست دارد.ابتدا باید به این فکر کنیم که خط حمله فصل آینده چه شکلی باید داشته باشد. اگر آرناتوویچ پس از پایان مصدومیتش عملکردی مطابق انتظارات را تضمین کند، ممکن است اینتر حتی به طارمی نیازی نداشته باشد. در غیر این صورت، این ایرانی گزینه نراتزوری خواهد بود.این روزنامه در ادامه به بررسی دیگر گزینه های اینتر یعنی توماس سوچک از ناپولی و تیاگو جالو پرداخته است.

همچنین ببینید

درخواست وزیر خارجه انگلیس برای خویشتنداری طرف‌ها در خاورمیانه

درخواست وزیر خارجه انگلیس برای خویشتنداری طرف‌ها در خاورمیانه

ایرنا : وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد که همه طرف‌ها باید خویشتنداری نشان دهند.