با کاشت نهال بادام در پاییز،گیرایی نهال خود را تضمین کنید
با کاشت نهال بادام در پاییز،گیرایی نهال خود را تضمین کنید

با کاشت نهال بادام در پاییز،گیرایی نهال خود را تضمین کنید

رپرتاژ آگهی : کاشت نهال بادام هیچ سختی ندارد؛ زیرا این نهال مقاومت بسیاری بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و خشکسالی دارد؛ البته تمامی نهال های بادامی که در بازار وجود دارند، دارای این ویژگی نیستند؛ بلکه تنها نهال های اصیل و شناسنامه دار این مزیت فوق العاده را دارا هستند.

با آغاز فصل پاییز تخفیفات شگفت انگیز رویال نهال نیز آغاز شده است تا شما باغداران عزیز بتوانید با کمترین سرمایه اولیه، بیشترین بهره را ببرید. نهال های موجود در نهالستان رویال نهال از بهترین ارقام تجاری موجود در بازار هستند و باردهی تضمین شده و چشمگیری دارند.

از آنجایی که قیمت بادام در بازار بسیار بالا است، با کاشت نهال های با کیفیت، سود بسیار زیادی نصیب باغداران می شود. اگر می خواهید بادام هایی درشت و باکیفیت از باغستان خود برداشت کنید، از نهال های قدیمی و بی کیفیت خود دست بکشید و به جای آن ها نهال های اصیل، جوان و لیبل دار را در زمین خود بکارید.

آغاز سرمایه گذاری بلند مدت با انتخاب نهال بادام

نوسانات بازار امروز بر روی قیمت نهال ها نیز تأثیر گذاشته است؛ به این ترتیب که نهال های میوه افزایش قیمت چشمگیری داشته اند و بسیاری از باغداران قادر به خرید آن نیستند؛ اما این امر در خصوص نهال بادام صدق نمی کند؛ زیرا این نهال همچنان جزء نهال هایی سودآور با قیمت پایین است.

علاوه بر این رویال نهال برای مشتری های خود تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است تا بتوانند باغداری مدرن و سودآور را با کمترین سرمایه اولیه و حتی به صورت قسطی نیز آغاز کنند. از طرفی رسیدگی و مراقبت از نهال بادام همانند سایر نهال ها نیست. این نهال به مراقبت بسیار کمی نیاز دارد و به این ترتیب هزینه های باغستان نیز کاهش می یابد.

نهال های بادام تجاری که از رویال نهال می خرید، طول عمر 35 تا 40 ساله دارند و در تمام این مدت باردهی مطلوبی را ارائه می دهند؛ بنابراین با یک بار خرید این نهال ها می توانید از سالیان سال از محصول آن ها استفاده اقتصادی نمایید. اگر نهال های بادام را از میان ارقام تجاری موجود در بازار انتخاب کنید، می توانید در همان سال های ابتدایی کاشت، تمام سرمایه اولیه خود، به اضافه سود حاصل از فروش آن ها را به جیب بزنید.

از آنجایی که میوه بادام جزء پرفروش ترین خشکبارهای جهان محسوب می شود و صنایع بسیار زیادی از آن استفاده می کنند، می توانید محصول باغستان خود را پیش فروش کنید تا زودتر از آنچه فکر می کنید، حاصل زحمت خود را دریافت کنید.

ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور با کاشت نهال بادام

مزایای انتخاب و کاشت نهال بادام فراتر از تصورات ذهنی است. امروزه صادرات بادام به کشورهای دیگر بسیار رونق گرفته است و باغدارانی که بتوانند بادام هایی درشت با درصد مغز خوبی تولید کنند، این بازار را در دست می گیرند. شما هم می توانید جزء این باغداران باشید؛ تنها کافی است که ارقام تجاری بادام را بکارید.

ارقام تجاری بادام رویال نهال با تضمین باردهی به شما عرضه می شوند؛ بنابراین می توانید از همین الان به فکر نیروی کمکی برای برداشت محصولات خود باشید و این گونه به اشتغال زایی در منطقه زندگی خود کمک کنید. نهال بادام واریته های بسیار زیادی دارد و در سرتاسر کشور قابل کاشت هستند. بهتر است همین امروز با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید تا بهترین رقم تجاری بادام برای منطقه زندگی شما را معرفی کنند.

خرید نهال های بادام دیرگل؛ فرصتی استثنائی برای باغداران مناطق سردسیر

باغداران مناطق سردسیر خیلی کم به فکر کاشت نهال بادام می افتند؛ زیرا فکر می کنند که این نهال مختص مناطق گرمسیر است و تحمل سرما را ندارد. این فکر کاملاً اشتباه است؛ زیرا بسیاری از ارقام تجاری بادام دیرگل هستند و سرمای هوا را به خوبی تحمل می کنند.

این نهال ها دیرگل هستند؛ یعنی در اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت ماه گلدهی خود را آغاز می کنند؛ به این ترتیب از سرمای ناگهانی بهاره که سبب ریزش شکوفه های آن ها می شود، در امان هستند. دیرگل بودن این نهال ها سبب باردهی بیشتر آن ها و کیفیت بالای بادام می شود. پس اگر ساکن مناطق سردسیر هستید، این فرصت ویژه را از دست ندهید و از همین امروز به فکر سرمایه گذاری در این زمینه باشید.

مهم ترین نکات در زمان خرید نهال بادام

در زمان خرید نهال بادام تنها به فکر باردهی درخت نباشید؛ زیرا درختانی که باردهی فوق العاده بالایی دارند، اگر در شرایط نامطلوب قرار بگیرند، باردهی بسیار کمی خواهند داشت. اولین قدم برای انتخاب یک نهال خوب و بارده، مشورت گرفتن از کارشناسان و مهندسان کشاورزی در این زمینه است. بعد از آن باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین رقم تجاری بادام برای منطقه زندگی خود را خریداری نمایید:

توجه به آب و هوای منطقه زندگی

همانطور که بیان کردیم پربارترین نهال های بادام در شرایط نامطلوب نتیجه معکوس دارند؛ بنابراین شنیدن میزان باردهی نهال بادام شما را گول نزند. ابتدا شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود را به درستی بررسی کنید و بعد برای خرید نهال بادام اقدام کنید.

بررسی ارتفاع از سطح دریای زمین

دومین عامل مهم در زمان خرید نهال بادام تجاری، بررسی ارتفاع از سطح دریای منطقه زندگی شما است که تأثیر بسیار زیادی در رشد و باردهی نهال دارد. درخت بادام در مناطقی با سطح ارتفاع 700 تا 2500 متر از سطح دریا بهترین رشد و باردهی را دارد و ارتفاع کمتر یا بیشتر از این برای کاشت نهال بادام مناسب نیست. در کشور ما تمامی مناطق به جز سواحل دریای خزر، عمان، خلیج فارس و بندرعباس برای کاشت نهال بادام مناسب هستند.

توجه به زمان گلدهی نهال

بسیاری از افراد کم صبر دوست دارند با آغاز فصل بهار شکوفه های بادام را مشاهده کنند؛ به همین دلیل نهال های بادام زودگل را خریداری می کنند. این نهال ها برای کاشت در تمامی مناطق کشور مناسب نیست؛ زیرا سرمای ناگهانی بهاره سبب ریزش شکوفه های آن می شود.

توجه داشته باشید که باردهی بسیاری از نهال های دیرگل بسیار بیشتر از سایر ارقام است؛ پس حتماً به حرف یک کارشناس ماهر در این زمینه گوش دهید و از خرید نهال های تجاری نامناسب برای منطقه زندگی خود، خودداری کنید.

با رویال نهال باغداری صفر تا صد باغداری حرفه ای را بیاموزید

رویال نهال فرصت خرید نهال بادام تجاری را با شرایط ویژه در اختیار شما قرار می دهد. در این نهالستان بیش از ۲۵ رقم از ارقام تجاری بادام پرورش داده می شوند که هر کدام برای منطقه ای خاص مناسب هستند. کارشناسان رویال نهال چندین دهه تجربه در زمینه کاشت نهال های تجاری دارند و آن را به صورت رایگان در اختیار باغداران عزیز قرار می دهند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت رویال نهال و تماس با کارشناسان آن ها، بهترین رقم تجاری نهال بادام را برای منطقه زندگی خود خریداری کرده و تنها در عرض ۳ سال به باغدار نمونه کشوری در این زمینه تبدیل شوید و صادرات این محصول را آغاز نمایید.

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نهال بادام لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://royalnahal.com/nahal-badam.htm

همچنین ببینید

جزئیاتی از خسارات وارده به اسرائیل در عملیات «وعده صادق۲»

جزئیاتی از خسارات وارده به اسرائیل در عملیات «وعده صادق۲»

فارس : سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا جزئیاتی از خسارات وارده به صهیونیست‌ها در عملیات «وعده صادق۲» را تشریح کرد.